Herní postavy

Mercenary

Žoldáci jsou výborně vytrénovaní vojáci, rozvážní a taktizující. Dobrý žoldák musí být silný, chladnokrevný a musí být ochoten nasadit vlastní život, pokud je jeho spolubojovník v ohrožení.
Žoldáci jsou trénovaní držet pozice i proti mnohonásobné přesile. Základem jejich výzbroje je proto plátové brnění a velký štít, se kterým umí mistrovsky zacházet. Jako zbraň používají zejména různé palice a v případě, že se soustředí spíše na útok, volí často těžká bojová obouruční kladiva. S halapartnou v rukách jsou postrachem veškeré jízdy.
Žoldáci jsou těžkými soupeři pro jiné válečníky nebo pro jakékoliv potvory, které útočí nablízko. Nebývají však příliš trénovaní v obraně proti magickým útokům.
Žoldáci jsou uvyklí na polní podmínky a dokáží se docela dobře sami léčit.
Cech žoldáků se nachází v Daugasu.
Ability
- Taunt - od 10. levelu, po zapnutí pasívní. Zapnutí příkazem .taunt on, vypnutí .taunt off. Pokud dá mercenary se zapnutým tauntem NPC ránu, je větší šance, že si ho NPC mezi jeho spolubojovníky všimne a zaútočí právě na něj. Umožňuje chránit méně obrněné spoluhráče.
- Pikeman - od 10. levelu, pasivní. Umění zacházet s halapartnou a bardiche: šance na kritický úder a pokud je žoldák pěšky, shazování jezdců z koní.
- Tireless fight - od 12. levelu, pasivní. Menší spotřeba staminy na úder.
- Spell Breaker - od 15. levelu, aktivní, příkaz .spellbreak. Jednou za čas dokáže mercenary úderem přerušit kouzlo NPC.